kärlek och hopp.

Dagen resulterade i många drop in-kunder.
Kors i taket liksom, inte min affärsidé direkt.
Nåväl, det är bara att tacka och ta emot!

Åkte ner till träningen men insåg att det inte gick.
Jag orkade verkligen inte, det går inte.
Skaderisken blir dubbelt så hög och tumbling stod på schemat.
Det kan sluta hur som helst för min del så det var lika bra att lägga ner.
Mitt trött jag fick skjuts hem av Jessica, tack.
Och tack för att du förstår mig, a fan asså.


Nu ska jag hoppa i myskläder.
Sen ska jag hälla upp ett glas RÖD mjölk (den godaste).
Till det ska jag käka nybakta lussebullar.
Sista julklappsinslagningen ska också ske.
Lagom ansträngande för någon som aldrig annars är hemma.

/ i

Kommentarer
Postat av: Josefin

jag har slagit in farmors julklapp :)

2009-12-01 @ 21:08:29
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: elin

Jag är stolt över dig!

2009-12-02 @ 08:14:59
URL: http://goddagelin.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0