skapligt stolt.

Hemma från en vistelse i mitt andra hem, duveholmshallen. Jag måste bara säga hur stolt jag är över mina små älskade barn. Som jag har utbildat unga gymnaster idag. Elin kommer bli så stolt när hon intar Svearike igen. Innan hon åkte var det knappt något som körde flickis direkt. Nu kör i princip alla flickis direkt. Såklart med pass, vafan dom är 8-10 år? Åh, jag är så mäkta stolt över de små liven!

Min egen träning gick skapligt bra. Körde 1½-skruv och ställde skapligt många. Körde skapligt bra men såklart hade Zandra massor att klaga på. Lotta var mest nöjd över att jag ställde skiten^^ Nåväl, en skaplig träning. Blev skapligt trött också. Man blir det när man springer runt som en jojjo. 5 pers, svårt att undvika!

Skåda de små liven... så söta ^^
PUSS!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0