hederligt.

Idag blev det till att övningsköra. Stadskörning med mamma & Stefan. Mamma var som vanligt nervös men jag är såklart cool. Gjorde världens bästa parkering, dock kanske det mest var ren tur men vafan!?

Nu är jag fixad och ska bara slänga i mig lita mat innan Elin hämtar mig. Det blir lite factory, lite thai, lite film, lite prat, lite mys. Som det ska vara. Men, hörrni, Elin kommer om ungefär 10 minuter så det kanske bäst att jag käkar nåt. AAh! Sen när blev jag tidsoptimist? Det här är oroväckande...

By the way, imorgon är det gesällträning i skolan 9-15 och hör och häpna men jag ska ta mitt arsel dit sörrni! Kors i taket tänker ni! Nåväl.

Puss!

gammal hederlig vänskap funkar alltid!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0