easy living.

Dagen har varit alla tiders.
Hjälpte Philip att smartshoppa.
Kläder på weekday som skull kostat 2000 kronor.
Han betalade 500 för kalaset.
Det kallar jag kap!

Det blev hallonsmoothie på Wayne's och sen köpte vi världens godaste sallad och käkade på salongen. Salongen är för övrigt fierce as hell. De finns typ en avdelning vid schamponeringen som är mörkagd med lugn musik och helt otrligt fin. Där fick jag lägga mig och fick mig en schamponering med huvud & nackmassage. Jag trodde ja skulle dö så skönt det var. Hela min kropp somnade och jag fick gåshud. AAH! Fantastiskt!

Nu är jag hemma som ni märker.
Håller på och packar upp.
Ska snart lägga in massa bilder.
Så håll ut!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0