och hon är i mål.

Ujujuj, vad duktig jag är. Jag sprang i detta hemska väder! Men som jag sprang! Ujujuj! Jag är lika stolt denna gång över mina ca 2 km. Haha! Ja, de må låta lika töntigt än, men för mig är det som att springa maran^^ Haha! Det gick bättre denna gång också! Logiskt? Bytte också ordning på hela baletten så nu sprang jag den längsta halvan först, och det gick mycket bättre. Så, nu tänker jag glädjas hela kvällen åt att min löpning inte alls var en engångsgrej, minst en tvågångsgrej!

Tackar för mig, nu blir det duschen!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag är så stolt!!! Tror tom att det kan bli en tredje gång haha

2009-07-09 @ 21:49:32
Postat av: Anonym

Haha, Ida? Hur kan en halva bli längre? :P

2009-07-12 @ 20:00:19

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0