the winner takes it all.

Turen till Eskilstuna resulterade i multishopping och jag provade 5 klänningar på 5 sekunder. Så uppfattade i alla fall Jessica mina ombyten. Jag köpte 3 av klänningarna och betalade endast 400 kronor för dem. Det kallar jag kap! Det blev toast på Wayne's innan vi hälsade på Thim & Lina. Sen köpte vi färdgodis och åkte hem. Då drog jag till träningen och lattjade med Lotta och Angelica (som för övrigt var de enda som var där). Efter en halvtimme drog vi hem till Lotta och kollade på filmen från Helsingborg.

Nu är jag hemma och har precis gjort alla måsten för kvällen. Har pratat med Elin om kläder inför morgondagen, det blir nog jättekul. Är helt uppspelt inför imorgon, ska bli jättekul att fotograferas av Hanna Maxstad imorgon:) Ska sminkas hos Christian innan:) Sååå kul! Thihi!

Nu blir det popcorn! ^^
puss.

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0