don't cry your heart out.

Anledningen till dålig uppdateering är att jag legat sjuk. Nu tycker jag att det får vara nog. Jag orkar inte må dåligt något mer. Jag vill kunna sova ordentligt, äta ordentligt och leva ordentligt. Tack, det skulle uppskattas.

Imorgon är det nationella prov i svenska. Skriftligt. Jag säger varken bu eller bä. Det brukar gå bra men man vet ju aldrig. Plus att vi ska sitta i aulan vilket jag anser är väldigt överskattat. Eftersom att det är större och för att fler får plats hörs det så väl när någon går och jag själv störs av det och jag känner själv att jag stör andra när jag går. Nåväl... det som dock är skönt med nationella imorgon är att vi kommer sluta som senast 13.10 istället för 16.30. Tror inte heller man kommer sitta från 8.10 till 13.10, så det blir en skön dag imorgn, plus att jag kör.

Nu ska jag krypa ner i sängen och vänta på att "The Mentalist" ska börja.
PUSS.

elin & jag under pausnumret på volleybollen i söndags!

Kommentarer
Postat av: josefin

såg videon på lottas facebook, det var skitsnyggt!

2009-03-31 @ 21:41:48
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0