diagnos ofrisk.

Idag har jag rosetter i håret.
Och kjol. Höhö!
Första gången jag har kjol på jobbet.
Anledningen till undvikandet = hår i tightsen.
Ej att rekommendera.
Nu tog jag chansen ändå.
Får kalla dessa för jobbtights.
Kanske inte är så tjusigt att gå på krogen i dessa sen.
Med risk för att folk börjar undra hurvida jag rakar benen eller ej.
Men jag ska inte hålla er på sträckbänken, jag gör det.
Ja, alltså inte går ut och festar i hårtightsen, utan rakar benen.

Äntligen! tänkte jag, när jag såg att Anna va inne på facebook.
Nu kan vi facechatta (coolt namn höhö) om våra matlådor.
Ivrigt skriver jag och frågar.
Tyvärr va det inte Anna jag pressade på matlådefrågan.
Det var August. Han måste tro att jag är dum i huvudet.
Fast avgörandet i den frågan hängde nog inte på detta beteende.


Nåväl, om någon (ANNA HÄRNSTRÖM!!!) undrar vad jag har i matlådan:
Pompompompom... *trummvirvel* pompompom TADAAA:
Spagetti & Köttfärssås <-- Le favouritee a la Idaa Plantinaa!


Kommentarer
Postat av: elina

:). hur går de på salongen?

2009-10-06 @ 14:51:20
URL: http://elinarawet.blogg.se/
Postat av: Paparazzibecka

Hejsan. Hoppas du haft en inte allt för stressig morgon.

Jag är med och tävlar på Veckoreyns Blog awards 2009 och undrar om du sulle vilja hjälpa mig att vinna eller i alla fall komma till Top 20.

Det är bara att gå in på denna länken: http://www.tv4.se/1.1173520?i=214 och sedan röstar du på mig: Rebecka -paparazzibecka Gustafsson.

Om du hjälper mig upp mot toppen lovar jag att visa och dela med mig av resultatet och allt jag upplevt där på både min blogg, facebook och bilddagboken.se

Det är det väll värt?

Så kom igen och rösta.

Ha en fortsatt fin dag.

Kram ((:

2009-10-06 @ 15:00:02
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/
Postat av: A

Hahahahahaha, det där var det roligaste jag har läst på vääääldigt länge. Jag skrattar högt! Vad hade August i lådan då? ;) Men du, gott med spagetthi och köttfärssås. Ses imorgon darling, tolv o'clock på din salllloooon!

2009-10-06 @ 21:38:39
Postat av: Jennie

hejhej :) söt design!

allt väl?

2009-10-06 @ 23:30:37
URL: http://jennsiii.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0