the gold and the beautiful.

Ja det blev ett guld i tumbling och silver i trampett!
Mycket bra jobbat om jag får säga det själv.

Roligt roligt!

Idag är det måndag om det undgått något.
Veckans tråkigaste dag om det inte var för volleybollträningen sen.
Utan den skulle det vara svårt att ta sig upp ur sängen på morgonen.
Men nej, lunch har jag nu och det bjuder på min favorit.
Pasta & Köttfärssås.
Inte illa kan tyckas, och det tycker inte jag heller.

Sen har jag en klipp & en sling sen ska jag ta mig till bussen mot Duve.
Där ska jag lära mig massa massa massa bra saker!
ADJÖ!


team1!


Kommentarer
Postat av: Anonym

KUL ATT MAN HAR LYCKATS MED MATEN FÖR EN GÅNG SKULL KRAM , MAMMA MU

2009-10-19 @ 15:47:39

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0