volleydrottning.

Efter jobbet igår drog jag hem och käka pizza och sen ner till Duve.
Miche hade fått uppgiften att leta efter mig men vad gjorde hon när jag kom?
Stod och väntade på en hamburgare? Väldigt oeffektivt letande!!^^
Miche är nu min personliga trängare, ja jag kan helt enkelt hänvisa.
Här står allt ni behöver veta om gårdagskvällens volleybollträning.
Ja, JAG tränade faktiskt, ja i jeans och blus men whatever.
Nästa träning är jag ombytt för det va fan kul.
Jag är inte bra, men vi kan i alla fall låtsas.

Resultat efter gårdagen är fullt med rödlila prickar på armarna.
Öm som fan men är man hård eller? Såklart, iskall är mitt förnamn.

Haha, nej men seriöst, Agent Mård in my heart;)

Kommentarer
Postat av: Miche

Du, det var väldigt effektivt. Tänkte att medans jag beställer maten så letar jag efter dej, och jag hitta dej ju :P

2009-10-01 @ 15:37:20
URL: http://michellemard.blogg.se/
Postat av: ida

haha sant miche,.. faktiskt.. jag tar tillbaka allt ;) haha jag ser fram emot mer träning, för jag känner mig ganska cool med blålila prickar på armarna, lite som att jag åstakommit något, och att de syns ;) HAHA

2009-10-01 @ 17:50:21
URL: http://plantinida.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0