abstinensbesvär.

Åh vilken abstinens jag hade igår när jag inte kunde blogga efter matchen.
Hade lämnat datorn kvar på jobbet, så nu får jag skriva av mig.
GOSH vilken bra volleyboll man fick se igår i Duveholmshallen.
Trodde inte mina ögon.
Jag gick in i hallen och trodde de skulle förlora.
Vad får man se?
UTKLASSNING!
Jag hade gåshud så det gjorde ont i kroppen.
GOOOOOSH!
Ska kolla upp om de finns plats i bussen till Ängelholm.
Vill se. Sån bra volleyboll är så jävla kul att se.
Alla spelade så jävla bra. SHIIIT!
Nej, nu ska jag lugna ner mig.
Ska skölja ur mammas färg och föna mitt eget.
Ja, mamma tog tag i det och tvättade mitt hår idag.
HA HA!



Ikväll kommer Gymmix till oss och tränar inför RM3.
Det ska bli roligt att se vad vi kommer ha för lag ihop.
Jag kommer då bara satsa på trampett & fristående.
Hoppas och tror att jag inte kommer behövas på tumbling.
Yey liksom, tumbling är ett scary redskap!

Nej, som sagt. Back to work!

Btw, jag flyttar imorrn. IMORRN!


Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s . b l o g g . s e

SV: Haha nä, absolut inget konstigt alls.. helt normalt! :D Ska dra ut på att visa resultatet, göra dom riktigt nyfiiiikna! ahha ;)

2010-04-15 @ 15:48:23
URL: http://etalvis.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0