day and night.

Denna onsdag blev mer spontan än annars.
De brukar se ut sisohär = Jobb 12-20, Träning 20-22.
Nu blev det istället så att jag och Miche gick till Venezia.
Där uppehöll vi de arbetande ifrån att gå hem och lägga lillkillen.
Vi käkade helt enkelt pizza/kebabtallrick och satt kvar väldigt länge.
Lillkillen hade räknat ut alla kalkyler man kan med sin miniräknare.
Så de sista 2 timmarna väntade de bara på att vi skulle gå.
Men inte så lätt att slita sig från Wrestlingshitet på tv:n liksom?
För det är så himla bra, verkligen!
Det kröp inte alls i kroppen på mig av irritation!?

Nej, morgondagen  är en ångestfylld dag.
Jobb 10-17 och kunder konstaaaant.
Visst, det är ju bra, absolut!
Då märker man ju inte att tiden går.
But hey, it's still a job!
Och endast klippningar?
Inte en endaste liten frägklick?
Tänk vilka gråa människar jag kommer möta?
Haha, nej nej! Mina kunder är de bästa.
Så imorgon vet ni vart jag håller till.
Kul kul, pengar till jul... (?)

Nej, nu ska jag hoppa BUMS i säng!
PUSSELBIT!

bara för att vi är så snygga!


Kommentarer
Postat av: Matte P

Varför ser vi alltid så gamla ut?

Hej!

Vi är Miche och Ida, vi är 45!

2010-04-08 @ 16:38:08
URL: http://michellemard.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0