viva la stockholm.

En utomordentligt bra dag igår i Stockholm med bästaste Hanna.
Vi började dagen med mysfika på Vetekatten, sen blev det shopping.
Sen blev det lunch på Jensens BH innan vi drog oss mot Gröna Lund.
Vi började lite lätt med Slänggungorna. Fyfan, aldrig mer!
Det var en ordentligt lördagsfylla kan man säga, fy vad vi mådda illa.
Efter alla åk blev det popcorn, mat, donut och massa cola.
Fan va vi mådde illa efter allt det plus sjutton åk i Pop expressen.
Radiobilarna var i alla fall roligast.
Insane åkte jag inte.
Fan heller.
Den är helt insane.

Blev ju lite shopping som sagt, men försöker hålla igen.
Ska ju till London 24 september, jag längtar så jag dör!
Det blev dock en begie top, en beige annan topp & en beige kofta.
Gillar jag begie eller? Har blivit en sucker for beige alltså.
Sen blev det två par svarta jeans också.
Man kan aldrig ha för många svarta jeans!


Bilder från gårdagen kommer på fredag när jag har mer tid.

Kommentarer
Postat av: Miche

Tank att jag kunde lasa bloggen anda fran Thailand1 :P

Nu ar snart min tid ute sa nu ska jag ga till Starbucks och chilla! :)

2010-08-19 @ 05:41:19

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0