dance the stress away.

          
Gårdagens volleybollträning var väldigt soft.

Hade ingen ork för fys och turen var med mig denna kväll.
Blev i princip bara spelträning eftersom det är JSM i helgen.
Dock kan jag inte slå följe med laget eftersom jag har gymnastiktävling.
(Bildöfrklaring: Jag, med en boll.(?)



Min nagel gick av igår på träningen.
Väldigt synd om mig.
Men det är mer synd om MICHELLE MÅRD.
Hon fick brännsår på armen.
Alltså, hör ni?
BRÄNNSÅR PÅ ARMEN!?
För jag har ju inte ärr på hela armen på grund av det?
Nej, men allvarligt, jag tycker vi tar en tyst minut för Miche.
(Bildförklaring: Michelle mård. HAHA soeet)

...............

Så, nu får det räcka.
Vi ska inte sätta henne på nån pedistal eller nåt.
Snart kommer hon hit förresten.
Jag ska attackera hennes hår har jag tänkt.
Får se om jag ska platta eller våga det.
Eller förstöra de. Ja vi får se !

Sista träningen idag innan Mälartruppen på söndag.
Mot Motala säger jag bara!
Kul med lite nya städer och hallar.
Är lite trött på typ Eskilstuna och Örebro.
Men bara för de så kommer hallen säkert va sämst.
Fast ingen kan väl vara värre en fjolårets Mälartrupp i Norrköping?
Och då tog vi ändå 2 guld och 1 silver.
(Bildförklaring: Lagfoto från Mälartruppen 2009.. bra foto!)

Slutsnackat.
Palla läsa de här inlägget liksom?
Nåväl, jag använder ju i alla fall skiljetecken.
Nämner inga namn.
HA HA!
(Bildförklaring: ... Ja.. den säger väl sig själv lite..)

ADJÖ!


Kommentarer
Postat av: jullan

sv: JA, stackars mig! :(((((

2010-02-04 @ 18:04:48
URL: http://juliapernillaryden
Postat av: Ängel

Btw, det var väl ett onödigt stort "HAHA" på min bildförklaring??????

2010-02-05 @ 10:47:05
URL: http://michellemard.blogg.se/
Postat av: A

Hahaha! Ida din gris, är du klockren eller.. Tror jag förstår din pik i sist kolumnen! ;)

2010-02-06 @ 21:01:46
URL: http://aharnstrom.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0