what can i say.

Har spenderat dagen i Linköping.
Gled in på Ikano-huset först.
Gick inte ut tomhänt, kors i taket?
Sen blev det IKEA och där blev det en del.
Har försökt fixat lite själv hemma nu...
Det går ju käpp rätt åt helvete.
Nej, men skämtosido.
Stefan får fixa resten.


Ikväll skulle jag egentligen till Ida Bengtsson på utflyttningsfest men eftersom jag knappt är hemma i veckorna och mitt rum ser ut som ett bombnedslag var jag tvungen att ta tag i det. Kul lördagskväll kan tyckas.. dock måste man se det långsiktigt. Nu slipper jag spendera hela veckan i ett krig. Låter bra i mina öron. Nej, nu ska jag hänga in alla tusentalskläder som lyckas bilda det lutande tornet i Pisa. ADJÖ!

Imorgon: Bortamatch mot Mariestad!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0