don't stop pushing now.

En lördag har passerat men det är som en fredag för mig.
Jag är nämligen ledig på måndag.
Väldigt underbart måste jag säga.


Nu ska jag fortare än kvickt krypa ner.
Match imorgon in la Duveholmshallens a-hall á 12.30.
Samling kl 11 och då är det bäst att vara pigg i bena va!
Sen blir det nog till att glo på A-lagets match.
Vid 21 kommer min syster "hem" från Linköping.
Hon ska ha sin praktik på Tallås i veckan.

Förresten så lagade jag och Malin fläskfilé, pommes & beeeearnii förut.
Vi tog en bild och mms:ade mamma och skrev "Det går ingen nöd på oss".
Det gör det inte heller. Vi dränkte pommesen i bearnie.
Det är det allra godaste!

Nej, nu ska jag krypa ner!
See you

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0