crazy life.

En rätt underbar dag faktiskt.
Lagom mycket kunder.
Trevliga kunder.
Nöjda kunder.
Malin klippte mig också, och jag är så nöjd!
Fan va fräscht hår är underskattat.

Imorgon 11.30 ska jag på massage.
Det ska bli så fucking jävla underbart.

Nu ska jag bada och sen smörja in benet med tigerbalsam.
Känner sträckning på varje träning, fuck.
Känns som om hela laget är skadat.
Men jag är så pepp inför tävlingen.
Jag tränar som aldrig förr.
Idag var jag svettig emellan fingrarna.
HAHA, jobbar i hela kroppen liksom!^^

Jag är glad för Lotta har bokat in mig på lunch på lördagen nästa helg.
Det serveras korvstroganoff & ris i skolmatsalen under tävlingen.
Det är min bästa maträtt i skolan, och har inte fått det på ett år.
Det ska bli.. ren njutning. Det ska "knulla i mun"!
PUSS!



Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0