man vill ha sin bit av kakan.

Här var det inga glada miner märker jag.
Nä nån måtta får det ju vara.
Träningen idag gick ju åt skogen.
Men man får se det positiva!....
... Mmm.. det positiva..
Nej men... jaa..
HAH!

Hej, jag heter Ida Plantin och har prestationsångest och vill helst göra rätt hela tiden och allting jag gör ska alltid vara perfekt. Det finns ingenting som heter "det kommer" eller "det är påväg" eller "du blir bättre och bättre". Jag vill gärna vara som jag var på måndagens träning, jämt! Gud, kan jag önska mig det av dig i julklapp? Du har inte gett mig någonting på flera år så nu tycker jag fan i mig du får visa dig lite givmild.

Mitt liv är så späckat. Jag hinner liksom inte tvätta.
Hinner inte julpynta. Hinner inte diska.
Därför har jag suttit här i en timme nu.
Här snackar vi kill precious time!

Lagom roande Michelle?
Annars brer jag på lite extra!

Snygg som fan, jag vet!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0