you better give your all.

Idag är jag så stolt över min lärling Freja. Hon rullar permanent lika bra som jag. Om det betyder att jag är dålig eller hon är bra är en annan fråga, ha! Skämtosido, hon kan verkligen bli bra om hon rullar så bra permanent nu liksom. Ska bli riktigt kul att se och även delta i hennes utveckling. Eller delta och delta, det är för fan jag som ska lära henne allt. Har nog inte fattat det riktigt, men det är en sjukt bra erfarenhet om jag nu bestämmer mig för att satsa på att bli frisörlärare som jag faktiskt vill bli. Dock får jag inte bli det på heltid har en av mina stammisar bestämt idag. Jag måste vara kvar, hon klarar sig inte annars!

Nu ska jag krypa ner i sängen.
Imorgon blir det jobb 10-17.
Sen gymnastikträning på kvällen.
See ya bitches!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0