take over control.

Hade jättesvårt att sova igår. Det gick bara inte. Detta resulterade i en trött Ida när klockan ringde. Jag kunde dock ha sovit i en timme till men det är bättre att gå upp och försöka vakna till i lugn och ro. Somnar jag om blir jag bara tröttare.

Idag kommer Elin till salongen efter hon slutat jobba. Ska slingas och färgas och klippas och hej & hå. Trevligt att få träffa henne sådär på eftermiddagskvisten. När jag gjort henne fierce drar jag till gymmet. Förhoppningsvis har jag energi trots den sömnlösa natten.

PUSS / i


Kommentarer
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES

bra ida, kämpa på <3

2011-08-10 @ 12:15:35
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: ELIN

mys mys!!!!!!!

2011-08-10 @ 21:24:26

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0