not my cup of tea.

Jag gav te ett sista försök ikväll. Har väl egentligen aldrig gett det en ärlig chans. Jo, nån gång hemma hos gamla barndomsbästisen Sara. Men jag tänkte ge det en sista chans ikväll.. NEJ SÄGER JAG BARA. Det är inte gott och kommer aldrig bli gott. Det är bara varmt vatten med en smak som inte ens smaker särskilt gott på grund av det varma vattnet. Provade med en liten skvätt mjölk men då liknande det mer målarfärgsvatten och sånt vill man ju inte dricka. Nej. Det var helt enkelt inte my cup of tea!

Emma tränar till kvart i åtta imorgon så jag tänkte att det då passar utmärkt
om jag tar en promenad efter jobbet och sen duschar på friskis innan vi går och käkar. Tror dock det blir en joggingtur istället. Det känns aldrig riktigt lika bra efter en promenad som en löparrunda. Det blir perfekt om jag slutar runt kvart i sju, awesome liksom!

Nu ska jag slänga mig i duschen innan sänge och Melissa Horn kallar på mig.
PUSS / i


Kommentarer
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES

Ida, prova med en liten tesked honung i också, och en skvätt mjölk. :)

2011-12-21 @ 06:05:48
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0