high above me.

Nu har jag tvingat Michelle att laga mat.
Vi vart så sugna på korvstroganoff.
Dock får vi improvisera lite.
Jag hade typ ingenting man behövde.
Så nu blir det knappt korvstroganoff.
Nåväl, korv med någon sås i allafall.
MUMS.

Är det bara jag som ser den där raka hårslingan på högersidan?
Jag vill bara krypa in i bilden och locka till den där jäveln.. ÅH!

Imorgon ska jag gå upp och göra.. um.. scrambled eggs?!
Ben lärde mig hur man gör imorse.
För det är himla svårt som ni nog förstår..
Nästan så han fick skriv ner ett recept, ha ha haa!
Tyckte inte alls om det förra gången jag åt det.
Smakade ju typ.. hjärna.
Men jag ändrade mig idag.
Så nu ser jag fram emot imorgon bitti.
Jobbar också bara 10-12.
Sen ska jag mysa med Michelle på C&L.
Det blir lunch, det gillas!
Härlig tisdag helt enkelt.

Nej, nu ska jag hjälpa min fru i köket!
PUSSSS


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0