even in the best of days.

Lyckades göra lite nytta på träningen i alla fall. Styrka med laget också, härligt! När jag kom hem hoppade jag in i duschen och tog sen en thin crisp med ägg på. Passade också på att koka ett ägg till morgondagens lunch. Blir jobb 12-ca 19.15 imorgon innan jag och Emma ska gå på Intensiv-pass på friskis. Herregud! Jag kommer nog dö. Kommer ta x antal pauser och agera pensionär i hallen. Vet inte hur jag ska överleva. Men vad gör man när det är det enda passet som går vid den tiden, och jag jobbar ju innan?

Ska alltså skippa volleybollen imorgon och köra friskis istället då jag precis kommit igång och känner att jag vill få en bra start. Då ger ett friskispass mer än volleybollen. Och passande nog är jag ju inte hemma på lördag när vi har match så då gör det heller ingenting att jag uteblir. Om intensivpasset skulle vara inställt blir det hälsogymet istället. Nåväl..

Ska ta och stänga av och borsta gaddarna.
Blir kanske till att läsa några sidor innan jag släcker
.
PUSS / i

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0