levels.

Trots en väldigt tråkig dag, och tråkig vecka i allmänhet så lyckades kvälle vända på det hela. Väldigt bra träning med barnen där jag för omväxlingens skull kände mig inspirerad och glad. Kände mig pepp på att lära de små liven nya saker, vilket vi gjorde. Sjukt hur glad man kan bli när de klarar nya saker.

Min egen träning gick faktiskt också bra. Faktiskt?! Veckans träningar väl kanske inte varit några minnesvärda, men idag kändes det som att det mesta satt. Får hoppas att vi gör det ännu bättre på tävlingen, och att alla står och gör sitt bästa. Oh ah - familia!


Nej, nu ska jag fortsätta packa. Åker till Stockholm redan imorgon vid lunch, och ska spendera en natt hos pappa. Sen möter jag upp laget på lördag i hallen. Återkommer alltså på söndag, efter volleybollmatchen. Så hoppas ni klarar er utan mig i helgen. Vet att det kan vara svårt ibland, Kajsa Börjesson ;)

PUSS / i


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Haha, ja det är inte lätt när inläggen inte kommer upp varje dag. Så kan det gå när man inte har facebook.. haha. Ha en bra helg ida!

Puss

2011-11-18 @ 10:33:54
Postat av: ida plantin

haha förstår att det är jobbigt! ska skriva ett extra inlägg nu innan jag åker så du klarar dig ;) haha detsamma, puss!

2011-11-18 @ 11:20:10
URL: http://plantinida.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0