feelin' good.

Dagens träning gick riktigt bra, och det var hur kul som helst. Småtjejerna hade sista träningen innan tävlingen och det såg galant ut. Känns som om vi kan undvika en sista plats, yay! Min egen träning gick också bra, och jag är pepp inför våra tävlingar framöver. Gilla!

Emma fortsatte sitt projekt med mig idag. Mina axlar, bröstmuskler och nacke är sjukt stela så hon har haft två sessions med mig. Aj fan vad det gör ont. det är något helt fantastiskt. Men det blir bättre för varje gång. Hon är snäll hon, puss!

Efter träningen slängde Jonna ur sig att hon satt inne på kuponger på Mc Donalds. Ville såklart hjälpa henne att bli av med dessa kuponger, så jag, Jonna, Emma & Ange drog dit och hade en riktigt tjatter-middag. Högljudda var vi nog, men vafan! Klart att jag cyklade hem i racerfart (20 km/h) och Emma körde bil brevid med musik och pepptalk. Hon är sjuk, haha!

Nu måste jag packa, hänga tvätt och fixa.
Imorgon går tåget 9.28.


http://jsp.lwcdn.com/html/satelliteHTML.jsp?slotid=a1ab0815-cd73-4f47-8eb1-e82305d57763&siteid=7bb47e4a-ec69-49b5-a4a5-f9df1d0fdc03&sitegroupid=cf5216de-eb5d-4a3f-b18d-8d20e42731d7&link
Där kan ni följa tjejerna på lördag klockan 08.50!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0