get out of my life.


Den stora rensningen gick som en dans.

Så jävla skönt att inte behöva gå in i en brottningsmatch så fort man ska ha en tröja!?

Lite mer organisation blev ju alla tiders.

Och lådorna kan jag för omväxlingens skull stänga och rulla under sängen.
Kors i taket liksom!

Nu ska jag gå och handla ingridienser till tacos tror jag. Är sjukt hungrig.
Min tanke är att om jag börjar fredagsmyset nu, så kommer jag liksom myst färdigt tidigare än om jag börjar till Idol?! Så det kommer betyda att jag kommer gå och lägga mig tidigare. Vilken fantastisk idé? Eller så betyder det att jag kommer tröttna och va helt rastlös vid halvnio. Vi får se!
PUSS / i


Kommentarer
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

Bra jobbat söstra mi!

2011-10-07 @ 17:07:28
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0