jag gråter bara i regnet.

Volleybollträningen idag gick bra, trots en ömmande hals, snoring näsa och lungor som nästan befann sig på utsidan av kroppen än insidan. Nåväl, kanske inte var mitt smartaste drag att träna trots detta, jag vet att det inte är bra alls. Men.. Nu gjorde jag det ändå. På lördag är det match, och kände att jag ville ha en träning i kroppen innan den, då måndagens träning blev inställd.

Förhoppningsvis är jag piggare imorgon för det är gymnastikträning.
Jag är lika peppad som jag varit hela veckan, vet inte vad det är med mig.
Jo, det vankas tävlingar. Då vaknar jag till liv kan man säga.

Men nu är jag helt död och ska kolla ett avsnitt av Sex and the city innan jag somnar.
PUSS / i

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0