bring the sun, bring the light.

Nu har jag äntligen plockat undan, men det satt långt inne. Har spelat wordfeud hela jävla kvällen. Så fruktansvärt beroendeframkallande. Har typ tio matcher igång nu, men nu är mitt huvud så trött att jag inte ens orkar sträcka mig efter mobilen trots återkommande "pling" för att någon återigen lagt ut ett fiffigt ord på spelplanen. Får göra kvällens sista drag när jag lägger mig i sängen. Då ska mina motståndare få se på andra bullar!

Jag är hungrig. Åt inte alls mycket middag, men nu är det ju för sent för att laga mat. Och brödet är slut så kan inte ta en macka heller. Surt! Funderar på att koka ett ägg eller göra lite äggröra. Måste ha något känner jag. Annars kommer jag vakna vid 5-6 i morgonbitti och må så illa så jag inte kan äta något i alla fall. Det känns ju inte särskilt mysigt.

Imorgon kommer syyyster, längtar :)

fiin bild hörrni, vackert!
PUSS / i


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0