first when there is nothing.

Helgen i Örebro var alla tiders och herregud vilket födelsedagskalas Hanna & Hanna bjöd på. Det var tårta, bål, kakor, kladdkaksmuffins och fan och hans moster. Blev utgång på Strömpis där jag gick rakt in i en människa som höll en cigg. Detta resulterade i sönderbrända strumpbyxor, inte så snyggt alls faktiskt.

Om cirkus en timme ska jag ner till hallen för och kolla på volleyboll.
Hoppas KVK vinner. Jag gillar inte att se andra vinna.
Inte för att någon kanske tycker det är speciellt kul.
Nåväl, vinner Lindesberg så vinner Lindesberg helt enkelt.
Life is hard liksom. Men jag ska heja så mycket jag kan.
Dra mitt strå till stacken liksom.

Förövrigt älskar jag min nya säng.
Herregud, vill bara hänga där hela tiden.
PUSS / i

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0