love in this club.

Så, 31/8-11/9 blir det Kreta med världens bästa Michelle! Så oerhört skönt att ha något att längta till. Först har vi ju en hel sommar att se fram emot, kommer bli grymt. Nåväl..

HAHA alltså det finns inte ord, jag bara garvar!
Pictures that never should have been published.

Idag har jag jobbat och det har varit en otroligt bra dag. Har bara haft kunder mellan 11.30-18 men har sålt mycket samt ett par presentkort så jag kom över 5000 idag, hur bra som helst. Nästan 5500, fan jag är bäst! Hehe, okej nu ska vi inte överdriva, men jag är faktiskt väldigt glad över att jag får lite nedförsbacke. Det är jag faktiskt värd.

Efter jobbet har jag hängt med mamma och Josefin. Vi har ätit "Lenas" (haha!), mums. Nu är jag hemma i alla fall och har legat i badet och kollat på Harry Potter. Inväntar kvällens Big Brother innan jag ska krypa ner. Imorgon är det åter jobb och sen styr jag kosan mot hallen för några timmars gymnastik, i vanlig ordning.

PUSS / i


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0