15.25 - 4/2 - 2012

Började dagen med cirkelfys på Friskis så nu är kroppen helt död. Just då trodde jag att jag skulle dö, och ville bara ge upp. När jag ser tillbaka på det så var det nog inte så jobbigt. Elleeeeer? Haha, såklart det alltid ska kännas så. Efter träningen blev det lunch med mamma, Stefan, My & Malin som också körde cirkelfysen. Nästan hela la familia samlad. Nu är jag hemma och har hängt in lite tvätt i garderoben. Ska ta och chilla en stund innan jag tar tag i mig själv. Det är förfest hos mig ikväll, och jag har en ny granne. Förra gången jag hade fest välkomnade jag andra grannen med lite rajraj och han tyckte det var trevligt. Nu hoppas jag på en favorit i repris, alltså att nya grannen tycker att det är fasligt kul att det händer nåt i det här huset! När jag tänker över det blir det som att jag har inflyttningsfester för mina grannar. Jag måste vara den bästa grannen man kan ha! PUSS / i

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0