En måndag fylld av energi.

Idag har mamma hittat ett köksbord till mig och just nu vill jag bara ha det i min ägo! Det är superfint. Nu är nästa projekt att sälja mitt gamla köksbord.. Sen skulle jag vilja ha en ny större säng, det är nästa projekt. Jag måste bara ha den bäddmadrassen både Hanna och Sara har, det finns ingen skönare. Jag dör så skönt jag sover på dessa underbara saker. Plus att jag vill ha en större säng. En ny säng så kan jag sälja soffan och flytta in tvn i sovrummet, sen hyr jag ut mitt vardagsrum och tjänare hur mycket pengar som helst!! Höhö, skämtosido!

Inväntar sista kunden, en permanent. Sen ska jag åka hem och hänga in tvätt och dra en dammsugning innan jag åker och handlar. Ska försöka mig på en variant av shepards's pie har jag tänkt, får se om jag lyckas.

Hörs senare, PUSS


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0