fight to the finish.

En mysig förmiddag på salongen där Elin fick sig ett lyft med både färg och klipp, sen visade jag henne lite tips inför balen hon har på onsdag. Josefin gjorde också en förändring med hjälp av färg, brunt. Riktigt snyggt! Bra arbetsdag som också bjöd på förmiddagsfika som Elin bjöd på. Mer kolakakor åt folket, mums!

Har nu gjort i ordning inför morgondagen. Köpt sallad och packat, lagt fram kläder och provat frisyr. Har fortfarande inte bestämt mig helt men har provat lite olika alternativ, så får vi se hur jag lyckas imorgon bitti.

Är helt slut nu, kunde som vanligt inte sova igår. Ska lägga mig ner en stund och slumra innan jag byter om och åker hem till mamma. Det vankas 3-rätters och melodifestivalenmys med familje. Alltså den riktiga familjen, inte laget. La familia får jag träffa imorgon, tagga!

PUSS / i


Kommentarer
Postat av: Elin

tack tack tack, och snart ses vi igen <3

2012-02-25 @ 16:49:32

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0