finns så mycket man måste göra.

Jag har massvis att göra men ändå sitter jag som fastklistrad med röva mot sofftyget hörrni, inte bra! Måste dyka in i duschen och skölja av denna arma kropp efter lite gymnastiserande denna kväll. Sen är det dags att packa inför den efterlängtade resan till Göteborg. Mycket angenämt!

Jag tror det kanske är bäst att äta något mer i middagsform innan jag går till sängs. Slängde i mig lite äggröra när jag kom hem men tror det kan behövas lite mer för att stilla hungern under hela natten. Får se vad jag kan hitta i köket här hemma. Är lite sugen på havregrynsgröt, tror det kan luta åt det. Mums!

Innan jag signar ut ska jag beställa linnen till hela laget. Väntar på att få in pengarna från de sista och sen ska det klickas hem blåa linnen till la familia. Det ska tryckas på dessa linnen sen. I silver. Kommer bli alla tiders kan jag tänka mig.

Kanske ska ta arslet ur vagnen så det slipper bli gryning innan jag är klar?
PUSS / i

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0