lördagsmys.

Jag köpte kinamat och det gick faktiskt väldigt bra att äta. Det var fruktansvärt gott. Blev Kyckling med curry plus en sötsur sås. Jag blandar nämligen i sötsura såsen i currysåsen vilket skaper sötsur-currysås.  Eh hur gott? Eh, så gott. Jag mår mycket bättre i halsen, bara högra halsmandeln som ömmar. Huvudvärken och snuvan hänger kvar men det är sånt man är van med. Tröttheten är ju bara för galet. Sov massor i torsdags eftermiddag, och halva dagen igår och jättebra inatt, och jag är fortfarande helt dåsig och matt.

Ska snart diska av och sen hämta in täcket till soffan. Där ska jag placera min arma livlösa kropp och slumra av och till mellan filmer och melodifestival. Låter ändå helt okej, trots att jag hellre skulle velat spendera kvällen med Sara och tjejerna och skaka rumpa på Fridas fest, och sen Statt. Men allt blir inte riktigt som man tänkt sig. Tur är väl att det var den här helgen och inte nästa helg, när vi drar till Sara i Göteborg och lever loppan. Man får tänka positivt.

Bjussar på två bilder från nyår.


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0