monday morning.

Nu sitter jag här vid mitt nya köksbord och äter frukost. Det är väldigt skönt att sitta på normal höjd och slippa dingla med benen. Bordet matchar så bra in här ska ni veta. Vitt runt, med två svarta och två gröna stola. Kan ju för tusan inte bli bättre.

Idag är det jobb som gäller, och sen ska jag köpa presenter till mamma som fyller imorgon. Klockan 18.30 ska jag hjälpa UT-laget lite med träningen och sen blir det hem och sussa. Ja okej, sussa kanske var att ta i men i alla fall försöka komma i säng så tidigt som möjligt. Man ska sikta högt!

Nu måste jag fixa frillan. Sov med blött hår igår och ni kan ju bara tänka er vad det gör för en frisyr som min. Ack. Inte mitt smartaste drag om jag säger så. PUSS / i


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0