vilken härlig dag.

Jag har haft en helt underbar dag på jobbet. Inspirerande. Fick färga Evelina hur jag ville (i och för sig får jag alltid göra vad jag vill med henne) och gjorde en sån sjukt snygg färg. Mörkrödbrun bodden och rödare längder. Alltså, det ar verkligen galet snygg. Övergången var to die for. Klapp på axeln Ida Plantin. Nej just det, ska stanna med fötterna på jorden. Sen kom en av mina favoritkunder och vi hade lika roligt som vanligt. Hon har så många historier så det är så sjukt underhållande. Hela hennes familj och släkt är helt galen, haha dör lite varje gång jag får höra.

Har ätit min femte och sista måltid av min underbara Shepards pie. Måndagskväll, tisdag lunch och kväll, och till sist idag till lunch och middag. Smakade bra varenda gång. Har aldrig ätit så mycket mat till lunch på jobbet, någonsin. Bra där!

Har duschat och tvättat håret, och sitter i min teletubbiesdräkt som jag väljer att kalla den. Ska ta att diska av efter maten och sen mysa sönder i soffa. SKÖNT!

Imorgon är det sista träningen innan tävlingen på söndag, pepp!
PUSS / i

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0