jag är inget träd, jag är en diamant.

Torsdag idag, och jag började dagen med att städa på salongen innan första kunden anlände. Sen har dagen rullat på och nu har jag bara 4 kunder kvar innan jag styr kosan hemåt för att laga mat. Elin kommer över och eftersom hon har fyllt år och inte hunnit fått sin present från mig så blir det sånt också. Fick äntligen gymkort idag! Som jag har längtat! Fick tag på Bosse så han kom förbi med kortet och kontraktet så jag kunde skriva på. Han tyckte jag skulle elitsatsa.. Hahahaha! Jag tänkte: "har han sett mig spela?" hha! Dagens skämt! Försökte förklara för karln att jag klev in i volleybollen som 19åring, men han såg inget problem med det haha! Nåväl, jag tror jag passar alldeles lagom i division 1, haha! Imorgon blir det jobb halvdag innan det blir Flen för att träffa farmor och släkt. God mat, man ska inte klaga! Förövrigt är jag dööööösugen på en tatuering. Har aldrig gillat de, på mig. Usch.. Men jag har ändrat mig. Det viktigaste är att den inte syns när man gifter sig, för de är fuuuuult! Men jag vill ha den där det gör som ondast tydligen, så det känns väl lite sisodär va.. Men Michelle har lovat att hålla mig i handen! Haa.. :) Nä nu ska jag rulla handdukar innan nästa kund anländer, PUSS / i


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0