so this is it.

Jaha hörrenini! De flesta vet nog vad som hänt.. Men kortfattat så ramlade jag på en stock i lördags och slog i huvudet näsan och munnen i stocken. Fick sy i pannan och en bit av tanden är borta. Ett sår vid näsan och öm i hela ansiktet. Nåväl.. Som tur är finns det massor med snälla människor så jag klarade mig bra. Ett stort tack till alla, ni vet vilka ni är. Men, jag mår inte så bra nu. Har ont i huvudet, överkäken, näsan.. Såret svider, stygnen svider.. Är lite ledsen just nu. Dagen har ändå gått bra men antar att alvedonen slutat verka så det är därför de bultar och gör ont överallt. Ska väl ta en till och sen försöka laga mat. Imorrn vankas det jobb 10-17 så måste vara så pigg jag kan vara. PUSS / i


Kommentarer
Postat av: DEN RIKTIGA JOSEFIN

Stackars syster <3 Tänker på dig <3

2012-07-16 @ 20:35:21
URL: http://denriktigajosefin.blogg.se

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0