Warruuuup?

Igår hade jag golflektion numero 1, närspel. Det var sååå roligt! Idag har jag golflektion numero 2, ranchen.. Warruuuup? Liiite nervös är jag.. Men det är så roligt! Det är ju lite surt att jag fyller i december, för de här kalaset kommer ju inte kosta en guldpeng liksom.. Minst två? Ingen som kan skänka en guldpeng eller två till mig? Måste köpa golfhandske, för nu snor jag mammas! Sen ska lektionerna och gröna kortet och sånt där kosta också.. Och Lottas klubbor ska jag betala också, herregud! Golfskor behöver man kanske sen också? Och snygga kläder? (okej kanske inte prio ett..!) Sen behöver man bollar (planerar att slå bort ett par dussin?) och peggar och sånt där.. Aaah! Man blir snurrig! Pappa? Jag ska bli proffs så om du betalar de här nu så får du ju tillbaka allt när jag vinner massa stora tävlingar.. Hahah! Elleeeeeer!? Ikväll ska jag och Sara rida! Warrup på den liksom!? PUSS / i


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0