där jag hänger min hatt.

Joooråååsåattee.. Jag äter glass. I sängen. Så busigt hörrni. Ligger och nördar Make it or break it, ingen nyhet. Ena stunden vill jag slänga datorn i väggen för att de är så dumma, andra stunden sitter jag och grinar. Egentligen är det ju ingenting att fälla tårar över men.. I got carried away liksom. Här ligger jag i mitt söta nattlinne (försöker fortfarande intala mig själv att det är gulligt med ett nattlinne med texten "sleep tight, don't let the bed bugs bite" när man ska fylla 22 i år) och viftar på tårna, mysigt! Det slog mig precis att man kanske säger vickar och inte viftar när man pratar om tår... Men ska jag vara ärlig är det mer viftande än vickande just nu. Som att mina tår är en dirigent som leder en orkester in i ett dramatiskt stycke. Nåväl..

Jag ska ta och se klart på ett till avsnitt av MIOBI innan jag signar ut för dagen. Morgondagen bjuder på jobb innan det blir pusselhäng @ my place. Vi blir några stycken som ska försöka pussla lite (vår nya passion, laddar för pussel-VM) och förmodligen glo på lite på fotboll.

Näääää hörrni, nu har inte jag tid för det här.
Håll i hatten, PUSS / i


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0