make it or break it.

Håller på och nördar nya favoritserien Make it or break it. Handlar om AG-gymnaster, så det är förmodligen ingenting jag kan tipsa er läsare om då inte många av er är speciellt intresserade av sånt. Nåväl, ska snart krypa ner och ta med mig datorn. Hinner nog med ett eller två avsnitt till innan jag dör.

Håller på att organiserar lite i garderoben. Eller tar ut grejer ur garderoben och hänger på en klädställning. Har alltid hatat att ha kläder framme sådär då jag är galen i att saker ska matcha och hänga i färgordning.. Men jag tror att det här kan funka. Allt basic och alla vardags/jobb-kläder får hänga osynligt, så kan de lite snyggare sakerna få hänga framme om de funkar i färg och form. Kan ju hänga saker där som bara är fina att titta på, som jag inte använder. (Märkte att det fanns endel, där prislapparna fortfarande hänger kvar. Usch!) Men som sagt, nån nytta kan ju plaggen få göra. Ögongodis!

Nu ska jag borsta gaddarna och se på MIOBI!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0