vilka armar du har!

Söndag idag, och den här helgen har ju varit alldeles ypperlig. Man hinner ha det så bra när alla är lediga en extra dag. I fredags blev det midsommarfirande i huset och först blev det grill och sånt för typ 17 personer, vet inte hur vi fick plats. Sen blev det massa lekar som såklart slutade i massa skratt. Herregud, tror aldrig jag har skrattat så mycket som när Tobbe visslade iväg kex över hela Markus. Dör lite när jag tänker på det. Nåväl, kvällen blev superlyckad och slutade sent på natten med dans, både bugg och rave. Såklart fick Stad i ljus avsluta kvällen. Grymt!
 
På lördagen vaknade jag i sängen mellan mina gullegrisar Hanna och Michelle och det blev en sen uppgång. Vid 13 tog vi oss äntligen upp för att möta undervåningen. Herregud! Men inget gick sönder och ingen spydde eller spillde ut nåt. Rätt så bra med tanke på att vi var väldigt många. Efter ett par timmars städning och häng utanför huset tyckte vi att det var dags att äta. Att inte äta på 22 timmar kändes. Så sen blev det bakismat, chips och film!
 
Men varför stanna där? Klart vi bestämmer oss för att dra och fira Tobbes födelsedag sisodär 20.47. Snabba pucka blev det. Duscha, hitta kläder och fixa hår och smink. Dock körde vi nyktert alla tre, men fasiken vad roligt vi hade. Dans på Harrys, dryga med kontiga killar, och dunka WATERLINE i bilen. Inte ens Pontus kunde hålla sig från att skrika för full halls i natten. WATERLINE I MITT HJÄRTA!
 
En underbar helg avslutas nu med städning av mitt eget hem, samt tvättning. Har inte varit hemma på hela helgen så kanske är bäst att ta tag i det. När jag är klar blir det en sväng till mormor och morfar för lite mys och käk. Vid halvnio hämtar jag mamma och Stefan som varit i Oslo hos Malin hela helgen. Då får vi se om städningen hemma blir godkänd, You never know ^^
 
Sikket inlägg det blev, det va länge sen jag var så utförlig hörrni.
Nåväl, ibland ska man väl lyckas tycker jag.
 
PUSS PÅ ALLA INBLANDADE som gjort den här helgen oförglömlig och underbar. Inga namn behöver nämnas, ni vet vilka ni är, PUSS / i

Kommentarer
Postat av: DEN RIKTIGA JOSEFIN

Hahhaha berätta sen vad mamma tyckte om städningen :D

2012-06-24 @ 16:47:33
URL: http://denriktigajosefin.blogg.se
Postat av: mamma Åsa

GODKÄNT <3 <3 <3

2012-06-24 @ 21:54:35
Postat av: DEN RIKTIGA JOSEFIN

saknar dig syster <3

2012-06-26 @ 10:42:27
URL: http://denriktigajosefin.blogg.se

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0