do they know it's friday-time at all?

Solen skiner och fåglarna kvittrar, men jag står inomhus och permanentar skiten ur en kund. Ja, det där kanske inte lät så bra men jag jobbar i alla fall.

Har absolut inget vettigt att säga, bara kanske ett par helt ovettiga saker att meddela mina medmänniskor. Typ som att dagens frisyr verkligen blev ett stort fail. Eller att jag inte riktigt vet hur ja ska bära upp resväskan till lägenheten igen, skulle tippa på att den väger runt ett ton. Annars vill jag bara säga att det är fredag, om det undgått någon. Om de bara är så att jag kan hjälpa en person genom att berätta att det faktiskt är fredag, så är jag glad för det. Ingen kan hjälpa alla, men alla kan hjälpa någon.

Okej.. Väldigt seriöst inlägg vill jag understryka. Nu måste jag skölja permanent innan damen med höftprotes faller av stolen, Tjingeling!

PUSS / i


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0