jag är rätt så amazing.

Satte klockan tidigt imorse för att ta en joggingtur innan jobbet, ehm.. NEJ! Snoozade ett par gånger och sen skådade jag den tidiga morgonen genom fönstret. Den där frosten på träden och marken var inget jag ville hänga med sådär tidigt på morgonen. Så jag kröp ner igen och sov ett par timmar till.

Efter jobbet styrde jag min kos till HG och tränade med Sara. Ben och massa armar. Är helt död. Ska förshoppningsvis träna ihop igen imorgon. Ska i alla fall köra nåt pass imorgon innan gymnastiken då jag ändå slutar tidigt för att jag börjar tidigt. Yay!

Nu har jag ätit middag och ska ta mig hem till mamma för att lämna bilen och ta mig en joggingtur. När mamma kommer hem ska vi gå igenom massor inför de kommande 2 veckorna då hon är i Kuba. Då måste lilla jag ha lite koll.

Nu måste jag diska snabbt och sen röra mig mot Blomstervägen.
Hatar att min ena gummiplupp på hörlurarna är borta.
Vet inte hur den här löprundan ska gå, buhu!
Jag ska i alla fall pumpa Loreen tills jag spyr.
Sen kan Danny få sjunga att jag är ganska amazing också.
PUSS / i


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0