just a little bit.

Igår blev det spinning direkt efter jobbet och det var riktigt roligt, och svettigt. När man sitter där känner man ju lite för att ta livet av sig men ändå är det jävligt kul. Konstigt. Plus att det är så jävla skönt efteråt. Va riktigt bra musik på passet också, vilket gör det hela lite roligare. Hoppas det är bra musik på måndagens pass också!

Blev fredagsmys och tacos med Michelle också. Efter att jag tvingat henna att kolla på KONY2012 låg vi och snacka om väldigt seriösa grejer. Efter en stund lämnade vi dock alla allvarliga och jobbiga ämnen och pratade om helt meningslösa saker igen, det behövs också!

Började lördagen med ett pass på gymmet där jag av nån konstig anledning svettades ihjäl trots att jag inte ens körde för fullt. Man undrar ju asså! Direkt efter gymmet drog jag hem till lägenheten och städade hela tjottaflöjten så nu är det rent och fint. Känner mig lite dammig nu, ofräscht.

Vid 5-tiden blir det iväg till Bonäs med Sara, My, Malin, Frida och Tora för att bubbla och basta och sånt där mys. Hemmagjord pizza ska vi också mumsa på, sen blir det melomyyyyyys!

Idag bjuder jag på en bild från 2009, herregud!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0