love is wicked.

Idag är det fredag, hur skönt? Dagen bjuder på jobb och sen ett spinningpass. Ska bli galet roligt, med spinningen alltså. Det var typ innan jul sist och jag har inte hunnit med det, men nu jävlar! Har bokat in mig på ett pass på måndag igen. Det är så galet kul och svettigt! Nåväl, efter spinning blir det hem och mysa innan jag börjar med maten, tacos. Michelle kommer över på fredagsmys, gilla!

På lördag planerar jag att dra till gymmet och slår ihjäl ett par timmar, och kvällen bjuder på bubbel, bastu och melomys med Sara och några fler flickor! Ska bli riktigt mysigt.

På söndag blir det bortamatch mot Hallsberg.
Det är min helg.
Sounds awesome!
PUSS / i

Bjuder på en gammal klassiker!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0