jag gör det för.

Efter lunchen myste jag hemma hos mamma en stund. Åkte på lite näsblod också, lite random sådär. Jag blöder sällan näsblod, men den här gången forsade det från snoken. Usch, äckligt och obehagligt. Nåväl, sen blev det gymnastikträning innan jag promenerade hem. Ska ta tag i nån form av middag innan jag myser ner mig i soffan och söndagsmyser. En dusch skulle man ju behöva slänga in nånstans också.

I veckan blir det jobb, gymnastik och mycket mys hemma hos mamma. Ska sova där på tisdag och ska mysa där på torsdag också. Ganska skönt att vara där efter de som hände i natt. Inte för att de finns något att vara rädd för eller så, men det är bara skönt att vara hemma hos mamma. Det är en obehaglig känsla på nåt sätt. Så lite familjemys sitter på sin plats.

Nej, mat och dusch kanske!
PUSS / i

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0