get you're head in the game.

Har haft en väldigt effektiv måndag. Kanske inte första halvan. Den bestod bara av morgonmys framför Suits innan Sara kom förbi och hängde lite innan det var dags för jobb. Slutade jobbet vid sju och då cyklade jag som en dåre hem och bytte om för att möta Sara igen. Vi drog ett mage&ben-pass på Hälsogymet innan jag återigen susade ivg på cykeln. Handlade efter träningen och åkte sen hem för att laga den godaste korvstroganoffen jag någonsin gjort. Fixade matlåda och diskade och hoppade sen in i duschen. Nu har jag precis skrivit klart ett hemprov till Freja och Julia och nu ska jag borsta gaddarna och krypa ner. Kanske belönar min effektivitet med ett podcast-avsnitt om jag har tur!
 
Imorgon vankas det jobb, och sen tror jag att jag hinner förbi gymmet innan det blir gymnastik. Sen har jag planerat tacosmys med mig själv! Ganska mysigt faktiskt, om ni frågar mig. Finns ju ingen annan att fråga i de sällskapet så..
 
PUSS / i

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0