101112.

12 DAGENS:
Klädsel: svarta loosebyxor, grått linne
Smink: nada
Frisyr: helt utsläppt faktiskt
Låt: cobrastyle - robyn
Vill ha: massa pengar
Sjuka: falsk ischias-smärta
Drog: OS
Saknad: solen
Köp: godiis
Godis: ... smågodis:)
Attityd: glad och positivt
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: att mina ögonfransar fortfarande var böjda

11 FÖRSTA:
Bästa kompis: sara
Bil: en volvo från 91, en riktigt skönhet ska ni veta! (NOTxD)
Kärlek: alexander rüdén
Husdjur: en kanin som hette casper
Semester: marocko tror jag
Jobb: sommarjobbet 07 - dagisfröken, blä! frisöööör <3
Köpta skiva: jag var så snål så jag fick alla i julklapp!
Riktiga kärlek: ingen än
Piercing: öronen
Konsert: gyllene tider
Fylla: lagfeesteen

10 SISTA:
Personen som smsade dig: pw
Personen som du kramade: filippa
Peronen som ringde dig: elin
Personen som du ringde:elin
Personen som sa 'jag älskar dig' till dig: sådär rakt ut.. hm, de va ett tag sen :P
Alkoholdrycken: öhm det var ett tag sen ska jag säga...
Bilfärd: för några timmar sen
Filmen du såg: jag ser jämt på film..
Gången du grät: minns faktiskt inte, kors i taker jag är ju en känslig typ.
Måltiden: en halv al tonno med färska grönsaker för en halvtimme sen:)

Kommentarer
Postat av: andrine

söt du är då(: jag ska försöka börja skriva igen, men det finns ingenting att skriva om =P

2008-08-17 @ 21:31:16
URL: http://aaas.blogg.se/
Postat av: Åke

Gillar du också Gyllene tider? De är bara såååå grymma, om du förstår vad jag menar?

Gud vilka fina bilder du har på din header. Du ser riktigt kvinnlig ut. Keep blogging! /Åke H

2008-08-18 @ 00:50:09

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0